Як знайти товар, що цікавить мене?
Як переглянути докладнішу інформацію про конкретний товар?
Як вибрати необхідну кількість товару та помістити його на замовлення?
Як переглянути вміст замовлення?
Чому не оновлюється вміст замовлення?
Як оформити замовлення?
Для чого потрібна реєстрація?
Як увійти до магазину під іншим ім'ям?
Як змінити свої дані, введені під час реєстрації?
Як обробляється замовлення?
Які умови доставки ?
Які умови оплати?
Чи існує у вас система знижок?
Як отримати додаткову інформацію?
|
Як знайти товар, що цікавить мене?
|
до питань
|
Для зручності навігації в нашому магазині існує каталог, де всі товари класифіковані за певними ознаками, такими як оргтехніка (принтери, БФП, телефони, сканери), витратні матеріали та комп'ютерні комплектуючі. У каталозі Ви можете знайти необхідну Вам групу товарів та знайти потрібний Вам продукт.
|
Як переглянути докладнішу інформацію про конкретний товар?
|
до питань
|
У списку товарів міститься коротка інформація про кожен товар, а також його ціна за одиницю. Щоб отримати більш повну інформацію про конкретний товар, достатньо натиснути на назву товару.
|
Як вибрати необхідну кількість товару та
помістити його в кошик?
|
до питань
|
Є два способи вибрати необхідну кількість товару:
1. Введіть потрібну кількість у поле введення (рекомендуємо вводити лише числові значення).
2. Використовуйте кнопки "+" та "-", щоб виставити необхідну кількість товару.
Після цього, коли встановлена необхідна кількість, натисніть кнопку "Додати до замовлення", тільки після цього товар потрапляє до списку обраних товарів (у кошик). Якщо ви виберете товар, але не додасте його до замовлення, перейшовши на іншу сторінку, інформація про ваш вибір буде втрачена
|
Як переглянути вміст замовлення?
|
до питань
|
Щоб переглянути зміст замовлення, натисніть кнопку "Ваше замовлення" (кошик), яка знаходиться у кількох місцях: в основному навігаційному меню, розташованому зліва, у верхньому рядку в каталозі та списку товарів. Після натискання на цю кнопку відкриється нове вікно з назвою "Моє замовлення", де ви побачите список вибраних товарів. Після перегляду списку товарів, ви можете закрити це вікно.
|
Чому не оновлюється вміст замовлення?
|
до питань
|
Якщо ви додали товар до замовлення і, коли перейшли до вікна "Моє замовлення", ви його там не знайшли, найімовірніше ви не оновили вікно, а просто відкрили його. Щоб оновити інформацію, натисніть кнопку "Оновити вікно".
|
Як оформити замовлення?
|
до питань
|
Ви знайшли потрібний товар та додали його до замовлення. Тепер потрібно оформити замовлення,
для чого натисніть кнопку "оформити" у вікні "Моє замовлення". Якщо ви вже зареєстровані
в нашому магазині, ви зможете відредагувати свої дані. Якщо ні, то вам потрібно зареєструватися.
Після підтвердження замовлення ви отримаєте повідомлення про те, що ваше замовлення прийнято
до обробки нашими менеджерами.
|
Для чого потрібна реєстрація?
|
до питань
|
Для перегляду каталогу товарів не потрібна реєстрація. Однак, якщо Ви плануєте зробити покупки в нашому магазині, то реєстрація є обов'язковою. Після реєстрації Ваші дані потраплять до бази даних наших клієнтів. Наші постійні клієнти отримують додаткові знижки, тому, щоб їх отримати, реєстрація є важливою.
Якщо Ви не бажаєте реєструватись, то Ви можете формувати кошик для покупок без неї. У такому випадку будуть застосовуватись лише роздрібні ціни (без урахування накопичувальних знижок).
Якщо у Вас є питання про додаткові знижки, то звертайтесь за адресою fn@flora-n.kiev.ua. Ми будемо раді Вам допомогти!
|
Як увійти до магазину під іншим ім'ям?
|
до питань
|
Якщо Ви зареєстровані у нашому магазині більше одного разу або якщо за одним комп'ютером працюють дві людини, Вам може знадобитися змінити користувача. Для цього на початковій сторінці є кнопка "Скасувати реєстрацію". При натисканні на неї вся інформація про поточного користувача буде обнулена і Ви зможете увійти до магазину під новим ім'ям.
|
Як змінити свої дані, введені під час реєстрації?
|
до питань
|
Для цього на початковій сторінці введіть своє ім'я та пароль,
а потім натискаєте "Змінити свої дані". Ви зможете внести зміни щодо доставки під час оформлення замовлення.
|
Чи існує у вас система знижок?
|
до питань
|
Розмір знижки залежить від обсягу замовлення.
Для зареєстрованих користувачів встановлюється цінова категорія
залежно від загального обсягу придбаного товару протягом місяця.
|
Як обробляється замовлення?
|
до питань
|
Після оформлення замовлення ми перевіряємо наявність товару на складі та виставляємо Вам рахунок на оплату у робочий час. Рахунок виставляється тільки на товари, які є на нашому складі на момент замовлення. Крім того, товар резервується для Вас комп'ютерною системою.
Рахунок дійсний протягом 2-х банківських днів. Якщо замовлення зроблено у неробочий час, ми обробимо його наступного робочого дня з ранку.
Після отримання оплати та підтвердження надходження грошей на наш розрахунковий рахунок, ми зв'язуємося з Вами, оформлюємо документи та доставляємо замовлений Вами товар за вказаною адресою. Якщо бажаєте, можете забрати оплачений товар у нашому офісі.
|
Які умови оплати? |
до питань
|
Замовлений товар ви можете сплатити:
- За безготівковим розрахунком;
- Через найближче відділення Ощадбанку чи іншого надійного банку.
- При замовленні товару загальною вартістю до 2000 грн, можлива оплата при отриманні на місці доставки. Кур'єр надасть всі необхідні документи.
- Оплата накладним платежем:
Умови післяплати перевізника "Нова пошта":
- При використанні послуги "Нова пошта", перевізник стягує додатково 2% від заявленої вартості товару (наприклад, при вартості 100 грн. +2% = 102 грн.).
- Одержувач оплачує посилку самостійно.
- Отримувач також зобов'язаний оплатити вартість пересилання грошей від одержувача до відправника через "Нову пошту".
.
|
Які умови доставки ?
|
до питань
|
При оформленні замовлення ви можете скористатися послугами доставки від Флора-Нест,
Укрпошти, або самостійно забрати товар у нашому офісі. Доставка на вашу адресу
передбачає отримання всіх необхідних документів разом із товаром. Вартість доставки
залежить від населеного пункту доставки, ваги посилки та служби доставки.
Ми пропонуємо послуги доставки з використанням різних перевізників:
- Служба доставки Флора-нест: доставка доступна лише у межах м. Києва. При замовленні
на суму понад 15000 грн, доставка по Києву є безкоштовною. При замовленні на меншу суму вартість доставки
по Києву становить 180 грн..
- Укрпошта: доставка здійснюється по всій території України. Вартість доставки залежить від ваги
та розмірів посилки, а також від обраного виду послуги.
- Самовивіз: ви можете самостійно забрати товар з нашого офісу за адресою, яку можна дізнатися
у розділі "Контакти".
- Інші варіанти доставки, що узгоджуються індивідуально.
Якщо виникли додаткові запитання щодо доставки, будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою електронної пошти або за телефоном, номер якого зазначений на сторінці "Контакти".
|
Як отримати додаткову інформацію?
|
до питань
|
Щоб отримати додаткову інформацію, завжди можете звернутися до нас. Ви можете надіслати запитання на адресу fn@flora-n.kiev.ua або зателефонувати за номером, який вказаний на сторінці контактів.
|